Müügitingimused

Veebipoe KAMEE.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Kamee Ehe OÜ (reg. kood 10084825), registriaadressiga Raatuse 82-8 Tartu 51009 .

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Veebipoes olevad hinnad võivad tahtmatult erineda Kamee Ehe OÜ kauplustes olevatest hindadest.

Müüja jätab endale õiguse muuta e-poe müügihindu. Need muudatused avaldatakse e-poe lehel. Kui tellimus oli vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, reguleeritakse ostja ja müüja vahelisi õigussuhteid nende tingimustega, mis kehtisid tellimuse vormistamise hetke seisuga.

Veebipoes kuvatud toodete kaalud on tootmispartii keskmised kaalud. Tarnitud toote kaal võib pisut erineda e-poes kuvatud kaalust (iga toode on unikaalne). Toote müügihind ei sõltu toote kaalust.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Juhul kui ostu summa on suurem kui 50 eurot (Omniva kullerteenuse puhul 100 eurot) või kui olete valinud kättesaamise kohaks Kamee Ehe OÜ kaupluse Tartus Eedeni Keskuses (Kalda tee 1c Tartu) või Rakvere Põhjakeskuses (Haljala tee 4 Tõrremäe küla Lääne-Virumaa) on saatekulu TASUTA.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine ja makseviisid

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Võimalik on kasutada järgmiseid pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Citadele ja Coop Pank. Makseid vahendab AS SEB Pank maksealgatamise teenuse kaudu. Makse eest tasumisel on võimalik kasutada ka ESTO järelmaksu.

Kliendile saadetakse e-mailile tellimuse kinnitus.
Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Kamee Ehe OÜ ei vastuta Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/ kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tooteid saab tellida Eesti Vabariigi piires järgmistesse kohtadesse:

SmartPOSTI pakiautomaat - hind 2.70 € / alates 50 € ostust TASUTA!
Omniva pakiautomaat - hind 2.99 € / alates 50 € ostust TASUTA!
Omniva kuller - hind 7.00 € / alates 100 € ostust TASUTA!
Kamee Ehe OÜ kauplus Tartus Eedeni Keskuses (Kalda tee 1c Tartu) - alati TASUTA!
Kamee Ehe OÜ kauplus Rakvere Põhjakeskuses (Haljala tee 4, Tõrremäe küla, Rakvere vald, Lääne-Viru maakond) - alati TASUTA!

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul .

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Tagastatav toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – sertifikaat, juhend jne.)

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see enne kauba tagastamist e-posti aadressile info@kamee.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduses palume märkida järgmised andmed:

  • Ostja nimi
  • Ostja e-mail
  • Ostja pangakonto number
  • Tellimuse number
  • Osalise tagastuse puhul tagastatava kauba tootekood
  • Tagastamise põhjus

Kauba tagastamine on ostjale tasuta. Kaupa saab tagastada ainult Omniva pakiautomaadi kaudu. Pärast taganemise avalduse esitamist saab ostja oma e-mailile Omniva pakikaardi, millega on võimalik kaup tasuta tagastada või saab ostja kasutada Omniva tagastuskoodi.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Kui veebipoel on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või on selle põhjustanud klient, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.

Pretensioonide esitamise aluseks on veebipoest ostetud kauba puhul tellimuse kinnitus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kamee.ee või helistada telefonil 520 2885 (tööpäeviti 9-17).

Veebipood ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Veebipood ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma (Võlaõigusseadus § 218 lõige 4).

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Kamee Ehe OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Kamee Ehe OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja AS SEB Pank.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@kamee.ee või helistada telefonil 520 2885.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.